Zabezpečte si vyššie tržby vďaka spolupráci s nami a prijímaniu elektronických aj papierových produktov DOXX. Sme spoľahlivým partnerom pre všetky prevádzky – reštaurácie a bistrá, potraviny, obchody, e-shopy, športové a kultúrne strediská, rekreačné centrá, ubytovacie zariadenia, detské tábory. Navyše, s nami môžete akceptovať elektronické poukážky aj bez vlastného POS terminálu, vďaka unikátnej službe Platobná brána DOXX.
Akceptovanie e-Stravných lístkov na Karte DOXX šetrí čas pri uzávierkach.
Stravné lístky stabilne ako najobľúbenejší zamestnanecký benet.
Prijímanie e-produktov existujúcim POS terminálom aj cez Platobnú bránu DOXX.
Neustále sa zvyšuje počet hostí platiacich za obed a rekreáciu elektronicky – Kartou DOXX.
Milióny stravných lístkov a darčekových poukážok v obehu = vysoká kúpna sila.
Vďaka rekreačným poukazom zvýšený dopyt po ubytovacích balíkoch a letných táboroch.
Produkty a výhody ich akceptovania
Naše papierové aj elektronické produkty denne používajú tisíce ľudí, ktorí potrebujú svoje poukážky niekde minúť. Využite tento silný potenciál a akceptujte vo vašej prevádzke stravné lístky, darčekové poukážky aj rekreačné poukazy. Všetky druhy elektronických produktov má platiaci zákazník na jednej multifunkčnej Karte DOXX.
Prijímanie Kariet DOXX cez POS terminál
Každý nový spôsob platby automaticky prináša prevádzkam nových zákazníkov. Umožnite im platiť moderne kartou alebo mobilom a zazmluvnite sa na prijímanie elektronických produktov DOXX (stravenky, rekreačné poukazy, benefitné darčekové poukážky). Postačuje vám funkčný POS terminál. Prijímanie Kariet DOXX je možné ihneď po technickej synchronizácii medzi nami a vašim terminálom, spustenie trvá priemerne 7 – 14 pracovných dní.
Pre fungovanie Kariet DOXX je dôležité mať evidované u nás správne číslo každého vášho POS terminálu (jedinečné TID číslo). V prípade výmeny terminálu za nový alebo aktuálne pri prechode na eKasu je pravdepodobné, že sa číslo TID zmení. Pri zmene POS terminálu a TID čísla je nutné nám nahlásiť nové údaje. A to písomne na email infoservis@doxx.sk alebo poštou na adresu sídla spoločnosti DOXX – Stravné lístky, Kálov 356, Žilina 010 01.
Prijaté platby sú bez transakčných poplatkov
POS terminál sám rozozná, z ktorého e-produktu je platba
Platby prebiehajú rýchlo, bezkontaktne, bez doplatkov
Spätný výkup automaticky priamo na bankový účet
Prijímanie Kariet DOXX cez internet – Platobná brána DOXX
Platobná brána DOXX predstavuje moderný virtuálny terminál, cez ktorý jednoducho prijímate internetové platby Kartami DOXX. Takýmto šikovným riešením viete akceptovať rekreačné poukazy, elektronické stravné lístky aj elektronické darčekové poukážky bez toho, aby ste mali klasický POS terminál. A navyše bez transakčných poplatkov. Všetky online platby zrealizované cez Platobnú bránu DOXX sa automaticky kumulujú vo vašom konte Zákazníckej zóny. Tento postup je rovnaký, ako pri prijímaní Kariet DOXX cez klasický, pevný POS terminál. Po prihlásení do Platobnej brány DOXX máte k dispozícii až 4 spôsoby, ako viete zákazníkovi vygenerovať platobné inštrukcie na online platbu.
Platobné podklady prídu zákazníkovi na jeho e-mail
Platobné podklady prídu zákazníkovi SMS správou
QR kód s platobnými údajmi si zákazník načíta priamo u vás
Priama online platba do vašej Platobnej brány DOXX
Príklady použitia Platobnej brány DOXX
- Detský tábor nemá POS terminál, ale chce výjsť zákazníkovi s Rekreačným poukazom na Karte DOXX v ústrety. Využije moderné riešenie a prijme platbu Kartou DOXX cez internet. Rodičom dieťaťa po dohode vygeneruje platobný príkaz na email, a to voľbou “Poslať žiadosť o platbu emailom”.
- Reštaurácia v penzióne používa klasický POS terminál, kde prijíma aj e-Stravné lístky na Karte DOXX. Na recepcii ubytovacej časti majú zvýšený záujem hostí o platbu rekreačnými poukazmi. Penzión však už nechce ďalší POS terminál, tak sa rozhodne pre bezplatné riešenie Platobnou bránou DOXX. Zákazník si telefonicky rezervuje pobyt a chce platiť Kartou DOXX. Ešte počas telefonátu môže recepčná poslať platobné inštrukcie zákazníkovi cez SMS, a to voľbou “Poslať žiadosť o platbu SMSkou”.
Návod pre prevádzky, ako získať a používať Platobnú bránu DOXX
-
Internetové pripojenie
Na prijímanie online platieb Kartami DOXX vám postačuje internetové pripojenie. Nepotrebujete žiaden POS terminál ani zmluvy s bankami. Internetové platby prebiehajú priamo na zabezpečenej stránke https://doxxlistky.sk/platobna-brana-doxx.
-
Zmluva s DOXX – Stravné lístky
Uzatvoríte zmluvu na akceptovanie rekreačných poukazov alebo elektronických stravných lístkov, a vyznačíte v nej tento virtuálny spôsob prijímania platieb. Ak požadujete rozlišovať online platby podľa jednotlivých prevádzok (napr. kvôli účtovníctvu), uvediete to tiež do nej. O zmluvu môžete online požiadať aj tu.
-
Prihlasovacie údaje
Po spracovaní zmluvy dostanete od nás email s prihlasovacími údajmi do Platobnej brány DOXX. Hneď od prvého prihlásenia je online terminál pripravený na používanie
-
Online platby Kartou DOXX
Pri každej novej žiadosti o online platbu vyplníte stručnú identifikáciu platby. Zároveň vyberiete, akým spôsobom budú zákazníkovi doručené platobné inštrukcie na realizáciu úhrady
-
Prehľad transakcií
V menu Transakcie nájdete prehľad platieb ako aj informáciu, či boli jednotlivé online platby už uhradené. Úhrady bežnými platobnými kartami nie sú cez Platobnú bránu DOXX možné, preto v tomto prehľade nie sú.
Preplatenie elektronických a papierových produktov
Pri podpise príslušnej zmluvy si vyberte spôsob preplatenia, a to buď automatický, alebo manuálny. Suma preplatených elektronických produktov (e-Stravné lístky, Rekreačné poukazy, e-Darčekové poukážky) bude pripísaná na účet prevádzky nasledujúci pracovný deň. Pripravujeme pre vás aj novinku Horeca kartu.
Automatický výkup
V prípade automatického preplatenia si určíte, ako často sa vám bude tržba z e-produktov pripisovať na váš bankový účet, pričom minimálna frekvencia je 10 kalendárnych dní. Preplatenie prebieha úplne automaticky, bez potreby osobitnej žiadosti či prihlasovania sa do Zákazníckej zóny.
Prvotné nastavenie automatického výkupu zabezpečíme za vás. Frekvenciu si môžete kedykoľvek zmeniť cez svoje konto v Zákazníckej zóne.
Automatické preplatenie Štandard
Ak preferujete výkup 1 x mesačne ku konkrétnemu dátumu, potom si vyberte tento najpoužívanejší spôsob výkupu.
Automatické preplatenie Extra
Pri tomto spôsobe si zvolíte vlastnú frekvenciu preplácania, minimálne 10 kalendárnych dní.
Manuálna žiadosť o preplatenie
Manuálne preplatenie elektronických produktov prebieha jednorazovo, po prihlásení do Zákazníckej zóny a zvolením príslušného tlačidla v menu Výkupy. Minimálna frekvencia je 10 kalendárnych dní.
Prevod na bankový účet
1. Papierové stravné lístky DOXX uplatnené vo vašej prevádzke spočítajte a vypíšte súpisku.
2. Lístky so súpiskou doručte osobne, poštou či kuriérom na adresu: DOXX – Stravné lístky, Výkupy, Kálov 356, 010 01 Žilina.
3. Po prijatí a kontrole lístkov a súpisky prevedieme finančné prostriedky na bankový účet prevádzky.
4. Následne na vašu adresu zašleme daňové doklady.
Vyplatenie v hotovosti – Bratislava, Žilina
1. Aspoň 1 pracovný deň pred plánovaným odovzdaním lístkov nahláste do 12.00 hod. na pobočke Bratislave alebo Žilina avízo – teda názov a IČO firmy, meno poverenej osoby a celkovú hodnotu lístkov, ktoré chcete vymeniť za hotovosť.
2. Výška jednorazového preplatenia lístkov a poukážok je maximálne 1.500 EUR.
3. Pre identifikáciu si so sebou prineste aj pečiatku firmy a preukaz totožnosti (občiansky preukaz alebo pas).
4. Naši zamestnanci prepočítajú stravné lístky, skontrolujú vaše doklady, vyplatia vám finančnú hotovosť a odovzdajú daňové doklady.
Odovzdanie v sieti METRO
1. Stravné lístky odovzdajte na Pulte služieb zákazníkom v predajni METRO na Slovensku a podpíšte odovzdávací protokol.
2. METRO nám lístky doručí.
3. Všetky stravné lístky skontrolujeme a informujeme METRO o výške peňažnej sumy, ktorú môžete využiť na nákupy vo všetkých METRO prevádzkach.
4. Do 7 pracovných dní od odovzdania lístkov môžete túto peňažnú sumu využiť na nákup v ktorejkoľvek prevádzke METRO na Slovensku.
Prevod na bankový účet
1. Benefitné darčekové poukážky DOXX Plus uplatnené vo vašej prevádzke spočítajte a vypíšte súpisku.
2. Poukážky so súpiskou doručte osobne, poštou či kuriérom na adresu: DOXX – Stravné lístky, Výkupy, Kálov 356, 010 01 Žilina.
3. Po prijatí a kontrole poukážok a súpisky prevedieme finančné prostriedky na bankový účet prevádzky.
4. Následne na vašu adresu zašleme daňové doklady.
- Elektronické produkty
-
Pri podpise príslušnej zmluvy si vyberte spôsob preplatenia, a to buď automatický, alebo manuálny. Suma preplatených elektronických produktov (e-Stravné lístky, Rekreačné poukazy, e-Darčekové poukážky) bude pripísaná na účet prevádzky nasledujúci pracovný deň. Pripravujeme pre vás aj novinku Horeca kartu.
Automatický výkup
V prípade automatického preplatenia si určíte, ako často sa vám bude tržba z e-produktov pripisovať na váš bankový účet, pričom minimálna frekvencia je 10 kalendárnych dní. Preplatenie prebieha úplne automaticky, bez potreby osobitnej žiadosti či prihlasovania sa do Zákazníckej zóny.
Prvotné nastavenie automatického výkupu zabezpečíme za vás. Frekvenciu si môžete kedykoľvek zmeniť cez svoje konto v Zákazníckej zóne.
Automatické preplatenie Štandard
Ak preferujete výkup 1 x mesačne ku konkrétnemu dátumu, potom si vyberte tento najpoužívanejší spôsob výkupu.
Automatické preplatenie Extra
Pri tomto spôsobe si zvolíte vlastnú frekvenciu preplácania, minimálne 10 kalendárnych dní.
Manuálna žiadosť o preplatenie
Manuálne preplatenie elektronických produktov prebieha jednorazovo, po prihlásení do Zákazníckej zóny a zvolením príslušného tlačidla v menu Výkupy. Minimálna frekvencia je 10 kalendárnych dní.
- Papierové stravné lístky
-
Prevod na bankový účet
1. Papierové stravné lístky DOXX uplatnené vo vašej prevádzke spočítajte a vypíšte súpisku.
2. Lístky so súpiskou doručte osobne, poštou či kuriérom na adresu: DOXX – Stravné lístky, Výkupy, Kálov 356, 010 01 Žilina.
3. Po prijatí a kontrole lístkov a súpisky prevedieme finančné prostriedky na bankový účet prevádzky.
4. Následne na vašu adresu zašleme daňové doklady.Vyplatenie v hotovosti – Bratislava, Žilina
1. Aspoň 1 pracovný deň pred plánovaným odovzdaním lístkov nahláste do 12.00 hod. na pobočke Bratislave alebo Žilina avízo – teda názov a IČO firmy, meno poverenej osoby a celkovú hodnotu lístkov, ktoré chcete vymeniť za hotovosť.
2. Výška jednorazového preplatenia lístkov a poukážok je maximálne 1.500 EUR.
3. Pre identifikáciu si so sebou prineste aj pečiatku firmy a preukaz totožnosti (občiansky preukaz alebo pas).
4. Naši zamestnanci prepočítajú stravné lístky, skontrolujú vaše doklady, vyplatia vám finančnú hotovosť a odovzdajú daňové doklady.Odovzdanie v sieti METRO
1. Stravné lístky odovzdajte na Pulte služieb zákazníkom v predajni METRO na Slovensku a podpíšte odovzdávací protokol.
2. METRO nám lístky doručí.
3. Všetky stravné lístky skontrolujeme a informujeme METRO o výške peňažnej sumy, ktorú môžete využiť na nákupy vo všetkých METRO prevádzkach.
4. Do 7 pracovných dní od odovzdania lístkov môžete túto peňažnú sumu využiť na nákup v ktorejkoľvek prevádzke METRO na Slovensku. - Papierové darčekové poukážky
-
Prevod na bankový účet
1. Benefitné darčekové poukážky DOXX Plus uplatnené vo vašej prevádzke spočítajte a vypíšte súpisku.
2. Poukážky so súpiskou doručte osobne, poštou či kuriérom na adresu: DOXX – Stravné lístky, Výkupy, Kálov 356, 010 01 Žilina.
3. Po prijatí a kontrole poukážok a súpisky prevedieme finančné prostriedky na bankový účet prevádzky.
4. Následne na vašu adresu zašleme daňové doklady.
Emisia straveniek ročník 2022
Papierové stravné poukážky DOXX 2022 môžete v svojej prevádzke prijímať do konca roka 2022. Ich preplatenie je možné až do 31. januára 2023. Detailné informácie o emisii 2022 nájdete v tomto pdf dokumente.
Benefitné darčekové poukážky – emisia 2021 až 2022
Papierové darčekové poukážky DOXX Plus 2021-2022 môžete v svojej prevádzke prijímať do konca roka 2022. Preplatenie je možné do 31. januára 2023. Detailné informácie o emisii 2021-2022 nájdete v tomto pdf dokumente.
Spolupráca
Radi by ste prijímali naše elektronické alebo papierové produkty a získali tak nových zákazníkov? Zadajte si zmluvné údaje online alebo nám pošlite kontaktný formulár. Následne s vami dohodneme všetko potrebné.