Infoservis
Na bezplatnom infoservise vám naši operátori ochotne poradia, a to každý pracovný deň od 7:30 do 16:00 hod. Dozviete sa aktuálne kampaňové výhody, získate informácie k produktom, službám aj online riešeniam. Bez osobnej návštevy kamennej pobočky alebo obchodného manažéra pohodlne vybavíte nasledovné služby:
Klienti – objednávka papierových produktov, zazmluvnenie na nákup papierových alebo elektronických produktov, nahlasovanie zmien firemných a kontaktných údajov.
Akceptačné prevádzky – zazmluvnenie na prijímanie papierových alebo elektronických produktov, nahlasovanie zmien údajov vrátane zmeny TID čísla POS terminálu, žiadosti o nálepky označujúce prevádzku a vzorky emisií papierových produktov, informácie k preplateniu, spätnému výkupu.
Držitelia Kariet DOXX – informácie o zostatkoch jednotlivých elektronických produktov, blokácia karty.
Kamenné pobočky
Vážení klienti,
podľa Vyhlášky č. 259 ÚVZ SR s účinnosťou od 22. 11. 2021, podľa § 2 ods. 2 písm. ae) sme v režime OP.
Vstup umožňujeme očkovaným a osobám po prekonaní ochorenia COVID 19, s potvrdením nie starším ako 180 dní.
Prosíme, preukážte sa potvrdením o očkovaní alebo potvrdením o prekonaní COVID 19, a to v papierovej alebo elektronickej forme. Tieto potvrdenia je možné nahradiť digitálnym COVID preukazom EÚ. Uvedené skutočnosti je potrebné preukazovať dokladom, z ktorého je určiteľná identita preukazujúcej sa osoby.
Ďakujeme za pochopenie